reklama

Na prahu otvorených dverí...

Prežívam fascinujúce momenty. Začalo to tak nenápadne... Najprv len jedna letmá myšlienka spolupracovať s tým Matovičom koncom novembra; potom telefonát s priateľom, že má taký nápad, angažovať sa pre OĽaNO ...  A náhle prišlo pozvanie, či vstúpim na kandidátku. Potom som už vážne hľadal svoje smerovanie - a bola z toho práca na kandidačnej kampani. Ale výsledok sobotnej volebnej noci ma vskutku naplnil bázňou!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Pociťujem veľkú vďačnosť voči Bohu. Vážim si túto dôveru a prežívam určité chvenie v srdci. Každý jeden hlas, ktorý som získal je pre mňa cenným vyjadrením voľby. Vnímam vašu dôveru, poverenie aj váš pozorný pohľad.

Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí mi dali svoj hlas a aj tým, ktorí ma odporučili krúžkovať, hoci ma nevolili. Ďakujem nielen lídrom spoločenstiev, zborov, či skupín neziskových aktivistov, ale aj každému, kto sa rozhodol prísť do volebnej miestnosti a urobil krúžok pri mojom čísle na kandidačnej listine OĽaNO.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

9601 hlasov

Netušil som, že tento môj krok bude tak pozitívne hodnotiť skoro 10 tisíc ľudí. Cítim veľkú bázeň a zodpovednosť! Viem, že stojím na začiatku nových vecí a že voľbami začína naša spolupráca. Cítim sa byť zástupcom komunity a potrebujem vás - vaše podnety, povzbudenia, upozornenia aj napomenutia. Pre veci spoločenské, politické, ekonomické, odborné, ale i osobné. Nechcem sa začať cítiť ako "silák", pretože viem, že Boh sa pyšným protiví. Viem, že takých ľudí nemáme radi ani medzi sebou a tiež viem, že takí neprejdú za najrozhodujúcejšiu životnú hranicu.

Čaká nás poctivá robota, v ktorej budem zastupovať a hájiť vaše - naše názory a hodnoty. Hodnoty spravodlivosti, slušnosti a rešpektu voči Stvoriteľovi, životu, kultúre a dôstojnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čo teraz?

Voľby dopadli tak, že máme jasného víťaza. Bude jeho politika skutočne červená? Uvidíme nejakú zmenu?

Som presvedčený, že práve teraz sa tu črtá pre nás nová výzva. Kampaň 40 dní pôstu za voľby svoj cieľ naplnila, ale táto modlitbová komunita teraz nesmie ustať!

Týmto vás k tomu vyzývam, a dúfam že sa vo nás na to nájde sila. Sila aj vedomie naliehavosti zostať v kontakte a ešte nejaký čas sa modliť za zostavenie novej vlády a konkrétne za pána premiéra Róberta Fica. Dúfam, že to organizátori prijmú a potiahnu ďalej. Teraz je to rozhodujúce, lebo má prísť niečo nové. A tí, čo poznajú veci duchovné vedia, že toto sú chvíle, kedy môžu na mysle ľudí v moci postavených prísť myšlienky čo spôsobia veľa dobrého.
Ak teraz iba poľavíme a vydýchneme si akoby v cieli, môže byť naše doterajšie úsilie zničené.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som veľmi rád, že nám všetkým záleží na tejto krajine :-)

Branislav Škripek

Branislav Škripek

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Poslanec Európskeho parlamentu za hnutie Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti. Evanjelizátor, tlmočník. Ženatý, tri deti. www.branislavskripek.skChcete odoberať Škripekov NEWSLETTER? Kliknite sem Zoznam autorových rubrík:  Paliatívna starostlivosťPolitickéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu